EKO!

Energiaa Konnevedeltä!-EKO! on Konneveden 4H-yhdistyksen Leader-rahoitteinen kehittämishanke, joka on osa Manner-Suomen maaseudun kehittämisohjelmaa 2023-2027.

Konneveden 4H-yhdistys vahvistaa hankkeella nuorten psyykkistä, fyysistä ja sosiaalista hyvinvointia sekä edistää yhdistys- ja järjestötoiminnan uudistumista ja niiden välistä yhteistyötä.

Tavoitteena on tarjota nuorille mahdollisuuksia osallistua mielekkääseen toimintaan, parantaa yhdistysten välistä yhteistyötä, luoda uusia harrastusmahdollisuuksia sekä saada luonto ja sen tarjoamat mahdollisuudet osaksi lasten, nuorten ja perheiden arkea. Samalla pyritään estämään nuorten muuttoliikettä ja kannustamaan heitä jäämään tai palaamaan Konnevedelle.

Hankkeen toteutusaika 8.3.2024-31.7.2027