Retkeilyvarusteiden lainaus- ja vuokrauspalvelu

Tarjoamme jäsenillemme mahdollisuuden lainata yhdistyksen retkeilyvarusteita maksuttomasti omaan käyttöön sekä vuokraamme varusteita myös muiden käyttöön. Haluamme tällä kannustaa nuoria ja perheitä alkuun retkeilyharrastuksessa. Sinun ei siis tarvitse omistaa kaikkia retkeilyvarusteita lähteäksesi yön yli -retkelle.

Voit liittyä jäseneksemme https://liity.4h.fi/ . Jäsenmaksu on voimassa 12kk kerrallaan, alkaen liittymiskuukauden alusta. Jäsenmaksu on yksittäiseltä jäseneltä 35 € ja kaikilta samaan talouteen kuuluvilta yhteensä 70 € /12kk.

Lainattavat/vuokrattavat tuotteet

Teltat:
- Woodlander Aarhus tunneliteltta, 3 hlön, mitat: 180 x 150 + 70 + 100 + 70 x 120 cm, ulkoverhoilun vesipilariarvo 4000 mm, paino: 4,5 kg

- Woodlander Skara kupoliteltta, 3 hlön, mitat: 180 x 150 + 70 + 100 + 70 x 120 cm, ulkoverhoilun vesipilariarvo 3000 mm, paino: 3,3 kg

Rinkat:
4 kpl Woodlander Kalotti, koko: 65 l/77 x 30 x 23 cm, säädettävä kokoluokitus S–XL, integroitu sadesuoja

Trangiat:

- 25-4 UL, retkikeitin, Harmaa: 2 alumiinikattilaa, kahvipannu ja non-stick-paistinpannu. Trangia 25-4 -sarja on erinomainen perhevarustus 2 - 3 henkilölle. Tuotepaketissa on lisäksi ylä- ja ala-tuulisuojat, sprii-poltin (denaturoitu sprii), kahva ja hihna. Paino: 1290 g, Kattilat 1,5 ja 1,75 L. Paistinpannu 22 cm

- 27-3 UL, retkikeitin, Harmaa: Sarjaan kuuluu kaksi kattilaa ja läpimitaltaan 18 sentin paistinpannu. Mukana tuulisuoja, sprii-poltin (denaturoitu sprii), kahva ja hihna. 1–2 henkilölle. Paino: 740 g, Kattilat 0,7 ja 1 L. Paistinpannu: 18 cm

Makuualustat:

4 kpl Kaira Alu, 50 cm x 180 cm x 8 mm, kolmen vuodenajan, alumiinikalvo toimii hyvänä lisäeristeenä kylmyyttä ja kosteutta vastaan. Kokoon rullattava, mukana lenkit. Paino 260 g

Lainaus- ja vuokrausehdot

Tuotteiden lainausaika on maksimissaan 3 vrk:tta. Tuotteet noudetaan 4H-toimistolta (Kauppatie 25, Konnevesi) ja palautetaan 4H-toimistolle. Tuotteita ei voi palauttaa muuten kuin tuomalla ne paikan päälle. Nouto ja palautus tulee tapahtua 4H-toimiston aukioloaikana (arkisin klo 9-16 välillä) etukäteen sovittuna aikana. Noudettaessa henkilöllisyystodistus on oltava mukana.

Jokainen lainaaja/vuokraaja vastaa tuotteiden ja välineiden huolellisesta ja asianmukaisesta käsittelystä. Tuotteet tulee palauttaa hyvässä kunnossa, puhdistettuna ja kuivattuna. Puhdistamisesta ja kuivaamisesta vastaa asiakas. Tuotteiden tulee olla uudelleen lainattavissa/vuokrattavissa palauttamisen jälkeen.

Jos tuote vahingoittuu lainaajan/vuokraajan toimesta, niin ettei sitä voi enää lainata muille uudelleen, on lainaaja velvollinen korvaamaan tuotteen vahingoittumisesta aiheutuneen vahingonkorvaushinnaston mukaan. Tuotteen vahingonkorvaussumma laskutetaan jälkikäteen asiakkaalta, jos tuote palautetaan puhdistamattomana tai rikkoontuneena. 4H-toimihenkilön on ilmoitettava palautushetkellä tai heti tuotteen huolellisesti tarkistettuaan, jos tuote on rikkoontunut ja asiakas on velvollinen korvaamaan vahingosta aiheutuneen summan.

Tuotteita voi varata kuukautta ennen tuotteiden vuokraus-/lainauspäivää. Jos tuotteita ei haluakaan lainaan, toivomme että varaus peruutetaan soittamalla tai lähettämällä sähköpostia 4H-toimistolle viimeistään vuorokautta ennen vuokraus-/lainauspäivää.

Vuokraus- ja vahingonkorvaushinnat

Tuotteiden vuokraaminen on jäsenillemme maksutonta (voimassa oleva Konneveden 4H-yhdistyksen jäsenkortti). Konneveden 4H-yhdistyksellä on oikeus laskuttaa jäseniltään jälkikäteen vahingonkorvaushinnaston mukaisesti puhdistamattomina tai rikkoontuneena palautetut tuotteet.

Jos et ole Konneveden 4H-yhdistyksen jäsen ja haluat vuokrata retkeilyvarusteet, tulee tuotteiden vuokra maksaa ennen noutoa 4H-yhdistyksen tilille tai maksaa käteisellä (tasaraha) noudon yhteydessä. Vuokra määräytyy alla olevan vuokrahinnaston mukaan.

Konneveden 4H-yhdistyksellä on oikeus laskuttaa asiakkaalta jälkikäteen vahingonkorvaushinnaston mukaisesti myös tuotteet, joita ei ole palautettu sovittuna ajankohtana 4H-toimistolle.

Vuokrahinnasto:
Rinkka = 10€ / kpl
Teltta= 20€ / kpl
Retkikeitin= 5€ / kpl
Makuualusta= 2,50€ / kpl
(4H-jäsenille maksuton)

Vahingonkorvaushinnasto:
Rinkka = 50€ / kpl
Teltta = 100€ / kpl
Retkikeitin = 20€ / kpl
Makuualusta = 5€ / kpl

VUOKRAUS- JA LAINAUSOPIMUSLOMAKE

Alle 18-vuotiaan osalta täytetään huoltajan tiedot ja lisätietoihin lisätään alaikäisen nimi + puh.nro.

Valitse vuokrattavat tuotteet:
Varausehdot: